Стартира Националната информационна кампания “Равенството значи повече”, организирана от Фондация “Сошъл Фючър”

В България има около 800 хиляди души с различна степен и вид увреждания, но едва 10 % от тях работят. Липсата на равен достъп, качествено приобщаващо образование и дискриминация са основните фактори за високите бариери при включване в пазара на труда за хората с различни възможности у нас.

Фондация Сошъл Фючър и тяхната кауза JAMBA - Кариера за всички, стартират Национална информационна кампания, която има за цел да промени нагласите към хората с увреждания в страната, като покаже техните възможности, потенциал и това, че всеки един човек може да се развива успешно в подходяща професионална сфера!

“От опита си до момента видяхме, че включването в пазара на труда е по-трудно при кандидатите с различни възможности. Именно поради тази причина нашата мисия е да предоставяме все повече адаптирани обучения, които да повишават квалификацията на кандидатите и по този начин да се реализират по-лесно в пазара на труда”, коментират Йоана Колева и Ива Цолова, управляващи Фондация Сошъл Фючър и JAMBA.

В кампанията на JAMBA се включиха 14 двойки популярни публични личности и успешно реализирани хора с различни възможности- спортисти, актьори и музиканти, които ще се включат, в различни инициативи по време на кампанията. Сред тях са Асен Блатечки, Ангел Георгиев, Албена Атанасова, Бойчо Попов, Валентина Александрова, Гала, Жюстин Томс, Йоана Драгнева, Йорданка Фандъкова, Ксавие  Марсенак, Луиза Григорова, Мануела Малеева, Мария Гроздева, Мария Илиева и Орлин Павлов, и успешно реализирани хора с различни възможности сред които параолимпийците - Михаил Христов и Ружди Ружди.

Символ на кампанията е математическият знак за равенство ( = ), който да напомня, че всички сме РАВНИ и имаме право на РАВЕН ШАНС.

Дългосрочна цел и голяма мечта на основателите на JAMBA е изграждането на Адаптиран кариерен център за младежи, който да разкрие повече възможности за професионални обучения и реализация пред младежите с различни възможности в страната.

Кампанията е под патронажа на Президента на Република България Румен Радев и Столична Община. NOVA е медиен партньор на кампанията.