iStock
Дружеството се разграничава от опитите за злоупотреба с клиентите
След постъпил сигнал от Добрич, от ЕНЕРГО-ПРО предупреждават за зачестили случаи на злоупотреба с името на дружеството.
Регистрирани са обаждания към клиенти от хора, които се обаждат от телефон със скрит или чуждестранен номер и се представят за служители на енергийната компания. Като повод за обаждането най-често се използва подвеждаща информация, че електромерът на клиента е разпломбиран.
ЕНЕРГО-ПРО се разграничава от подобни опити за злоупотреба с клиентите и уточнява, че няма практика да използва скрити или чуждестранни номера за връзка с тях. За сигурността на работата им техническа проверка и профилактика на средствата за търговско измерване се извършва регулярно от специалистите на компанията.
В случай на съмнение за недобросъвестност при получаване на обаждане от името на компанията, съветът към клиентите е да се свържат за уточнение на денонощния телефон 0700 16161 или да сигнализират до органите на реда, се посочва в съобщението.
В случай на съмнение за недобросъвестност при получаване на обаждане от името на компанията, съветът към клиентите е да се свържат за уточнение на денонощния телефон 0700 16161 или да сигнализират до органите на реда, се посочва в съобщението.
За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК, iOS (Apple) ТУК и HUAWEI AppGallery ТУК.