В телевизионния клип Камата и момиченцето играят себе си

Мегазвездата на българския футбол Христо Стоичков сключи нов голям рекламен договор – ще бъде лице на Kaufland Bulgaria, а първата кампания, в която участва е с очарователната му внучка Миа.

В телевизионния клип Камата и момиченцето играят себе си – Мия му връчва списък за първи клас, а Ицо, като всеки отдаден дядо, й се радва и двамата щастливо пазаруват раница, несесер, моливи, тетрадки и пр. От екипа на рекламната агенция похвалиха Миа за сериозното отношение към актьорската задача, напътствана грижовно от дядо си, заставал безброй пъти под светлините на прожекторите.

Голямата новина, която Камата споделя е, че Миа тръгва в първи клас тази есен. Стоичков е щастлив, че ще може да води и взема момиченцето. „В готовност съм да ходя и на родителски срещи, и на всякакви мероприятия, на които ме поканят. За Миa давам всичко!“, казва гордият дядо.

Промоционалните предложения в кампанията „Влез в час с Kaufland България: Хиляди идеи за учебната година на изгодни цени“ могат да се открият в брошурата на хипермаркетите от 28 август. Ритейлърът е подготвил огромно разнообразие от предложения за ученици на всякаква възраст – от моливчета и гумички до геймърски клавиатури, мишки, уеб камери и слушалки. А носителят на „Златна топка“ и „Златна обувка“ е новото рекламно лице на лидера в търговията у нас, който има 1,9 млрд. годишен оборот и 63 хипермаркета в 35 града. Какви ще са следващите кампании засега е тайна.

След снимките за телевизионния клип Стоичков изпрати внучката си на море и продължи по дългия като в дебютния му рекламен клип за Kaufland България списък със задачи. През февруари легендата беше с Миа в Барселона, за да й покаже легендарния стадион "Камп Ноу". "Тук тръгнах към „Златната топка“! Но най-щастлив съм с Миа на любимия терен!", написа Камата във Фейсбук. Момиченцето е било с дядо си и на други стадиони по света, още от бебешка възраст.