Те се намират в София, Плевен и Перник

P&G продължава партньорството си с фондация „Детски книги“ и благодарение на това сътрудничество в рамките на инициативата „Това е нашият дом“ още 3 училища в София, Плевен и Перник са с по-зелени дворове. Започнало още през 2023 г., партньорството има за цел да създаде зелени площи в училищните дворове в полза на учениците. Училищата отново са избрани от фондацията и се намират в градове в България с високи нива на замърсяване на въздуха.

В трите училища бяха засадени дървета и различни по вид по-малки растения, а учениците и доброволци от P&G участваха активно в създаването на зелените площи, показвайки своята ангажираност към общностите, в които живеят. В рамките на есенното издание на кампанията P&G и фондация „Детски книги“ също дариха над 300 книги.

“Изключително радостна съм, че инициативата продължава и тази есен. От началото на инициативата през 2023 г. досега са дарени повече от 1100 книги на 11 български училища. Вярвам, че с усилията си помагаме на децата да научат повече за важността от грижата за нашата планета и ги подкрепяме да се превърнат в пазители на природата сега, а по-нататък и в отговорни граждани. Защото промяната е в малките стъпки, които правим всеки ден“- казва Валентина Стоева, основател на фондация „Детски книги“.

Кампанията е част от глобалната инициатива на P&G „Това е нашият дом“. P&G използва своя глас, обхват, иновации и опит, за да помогне на хората да намалят въздействието си върху природата в домашни условия, когато използват продуктите на компанията.

В P&G екологичната устойчивост е залегнала в начина, по който компанията ръководи бизнеса си, веригата си за доставки и всичките си брандове. Рецептата за успех е в силата на AND - иновация, решаваща ежедневни проблеми чрез неустоимо превъзходство, което стимулира пазарния растеж и е екологично по-устойчиво. Тя помага компанията да изпълнява целта си да подобрява живота на идните поколения. P&G създава стойност, като превръща устойчивостта във важен фактор за това как разработва превъзходни продукти и услуги чрез четири научно обосновани стълба - климат, отпадъци, вода и природа. С тази стратегия P&G се стреми да окаже влияние върху околната среда на три нива: като намали собственото си въздейстие, като даде възможност на хората да намалят своето въздействие и като подпомага мащабни решения в различни отрасли.

За P&G

P&G обслужва потребителите по целия свят с едно от най-силните портфолиа от надеждни, качествени и водещи марки, включително Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® и Whisper®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 70 държави по света. Посетете www.pg.com за най-новата информация за P&G и нейните марки.

P&G обслужва потребителите по целия свят с едно от най-силните портфолиа от надеждни, качествени и водещи марки, сред които Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® и Whisper®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 70 държави по света. Посетете www.pg.com за най-новата информация за P&G и нейните марки.

За фондация „Детски книги“

Фондация „Детски книги“ е създадена през 2013 година, а основните ѝ цели са да насърчава четенето сред децата, да променя нагласите на възрастните относно значението на четенето от ранна възраст за по-късна реализация и да насърчава издаването на качествени материали за четене, които развиват читателския вкус на децата. Основател и председател на Управителния съвет на фондацията е носителката на титлите „Рицар на книгата“, присъждана от Асоциация „Българска книга“, и „Посланик на библиотеките“ на Българската библиотечно-информационна асоциация Валентина Стоева.