Снимка: БГНЕС
Лудогорец – ЦСКА е бил гледан от 18,5% от зрителите, сочат данните на Mediaresearch (Nielsen)
Още първият мач от българското първенство Лудогорец – ЦСКА, което Диема излъчи на 16 август от 20:00 ч., издигна канала на първа позиция по зрителски интерес. Според данните на независимата пийпълметрична агенция Mediaresearch (Nielsen), в часовия слот 20:00 – 21:50, Диема отчита дял сред всички ТВ зрители от 18.5%. По същото време Нова има дял от 12.7%, а bTV 11.6%.
Сред населението в активна възраст (18-49 години) Диема води отново сред всички останали ТВ канали в България – делът на канала е 18.3%, Нова отчита 16.5%, а bTV е на трето място с 12.1%.
Миналата седмица Нова Броудкастинг Груп придоби ексклузивните права за телевизионно и онлайн излъчване на мачовете от българското футболно първенство, турнира за Купата и мача за Суперкупата на България за сезони 2014-15 и 2015-16 г. Така каналите Нова, Диема и Нова Спорт ще предават за феновете най-доброто от всеки кръг от шампионата в „А“ група.