Предизборната кампания на места е заменена с екскурзии и почерпки
"60% от хората в периферията не знаят, че ще има референдум. Става дума за хората от малките населени места, тези с по-ниско образованите, от ромската
общност и привържениците на партии като ДПС". Това заяви за "Здравей, България" социологът Боряна Димитрова от "Алфа Рисърч".
Тя изтъкна, че хората са все по-малко информирани какво предлагат кандидатите. По думите ѝ на места информационната кампания е заменена с предлагане на екскурзии, почерпки, дърва и хранителни продукти.
Една от главните особености на настоящата предизборна ситуация е, че вниманието на обществото е фиксирано върху кампанията за местни избори, като кампанията за референдума, която почти отсъства, е на заден план, посочи Димитрова.
Какъв процент от хората са готови да продадат гласа си и колко ще излязат да гласуват? Гледайте видеото!
Нова телевизия ви призовава да галсувате независимо. Ако споделяш това послание, сподели #АзСъмНезависим. Защото с всяко следващо споделяне намаляваме тежестта и значението на контролирания вот.