Медията е предпочитаният източник на зрителите за новини и актуална информация

 

Нова телевизия е най-гледаният телевизионен канал в България вече трети пореден сезон. Нова отне лидерството на bTV през есента на 2014-а и тази есен не само затвърди лидерството си, но и увеличава значително преднината си пред втората медия. 

 

През този сезон (септември-ноември 2015) все повече зрители са избрали предаванията на Нова – медията е увеличила с 12% дела от зрителската си аудитория спрямо същия период през 2014 г. сред населението в активна възраст (19-49). Нова увеличава значително и дистанцията спрямо втората телевизия за същия период - от 2.8 пункта през 2014-а до 6.8 пункта през 2015-а. 

 

Успехите на медията не спират дотук - 7 от 10-те най-гледани предавания в периода септември-ноември 2015 г. са в праймтайма.

 

Нова телевизия е и предпочитаният източник за новини и актуална информация. Делът на зрителите на "Здравей, България" е с 57% по-голям от този на конкурентното „Тази сутрин“, а централна емисия новини на Нова печели с 2.5 пункта повече от зрителите в активна възраст. 

 

Запазва се лидерството и на групово ниво, където дистанцията с втората медийна група за периода септември-ноември 2015-а е цели 15 пункта.