Снимка: Thinkstock
Проектите се приемат на специално създаден имейл
Конкурсът за ново туристическо лого изтича след десет дни, съобщават от пресцентъра на Министерство на туризма. Остават по-малко от десет дни, в които всички желаещи могат да изпратят предложения за ново туристическо лого на България, а проектите се приемат на специално създадения за целта e-mail: logo@tourism.government.bg.
Срокът за участие в конкурса изтича в полунощ на 4 срещу 5 април. След това едни от най-утвърдените български художници и графични дизайнери ще направят първата селекция за нов туристически символ на страната ни.
Във финалния етап на конкурса ще се включи широко жури от представители на бизнеса, медиите, рекламната индустрия и др., за което и към момента продължават да се изпращат заявки за участие. Така, след приключването на двата етапа на конкурса и събиране на максимално широк кръг от експертни мнения, през месец юни се очаква страната ни да има ново туристическо лого.
Авторитетното професионално жури ще започне своята работа по избора на най-издържаните в художествено и графично отношение проекти след изтичане на крайния срок за приемане на предложения за ново туристическо лого на страната. Те ще имат на разположение десет работни дни, за да решат кои визии заслужават да продължат в следващия етап от конкурса и да бъдат предложени на вниманието и финалната оценка на широкото жури от представители на бизнеса, медиите, маркетолози, рекламната индустрия и др.