Снимка: iStock
Сумите за това трябва да са посочени на отделни редове във фактурата, обясниха от ведомството
Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, съобщават от Министерството на енергетиката.
Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за м. декември и м. януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата, се казва в съобщението.
„НА ТВОЯ СТРАНА”: Защо хиляди домакинства ще останат без компенсации за сметките за газ
Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на приложена бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.
Редактор: Ина Григорова