Темата коментира Сергей Иванов от „Активни потребители”

Едва 70 магазина до момента са се включили в инициативата „Великденска кошница“, която гарантира по-ниски цени за празниците на основните продукти.

Това е популизъм. Търговците са видели много подобни инициативи и затова знаят, че всяко чудо е за три дена. Хубаво е да има някаква грижа за хората с по-ниски доходи, но са нужни по-постоянни политики към тях, а не само покрай празниците. Дано инициативата не е за сметка на качеството”, коментира Сергей Иванов от Асоциация „Активни потребители”  ефира на „Социална мрежа” по NOVA NEWS.

„Подай ръка”: Как социално слабите ще посрещнат Великден

Експертът посъветва клиентите за това какви продукти да купуват от магазините. По негови думи за предпочитане е българското агнешко месо, но то задължително трябва да се помирише и огледа преди да бъде взето, не трябва да се купуват козунаци без етикет, такива с много дълъг срок на годност или с яркожълт цвят.

Иванов каза, че няма притеснения за великденските бои за яйца, но предупреди все пак яйцата да се измиват хубаво с вода преди да бъдат консумирани.

Целия разговор слушайте във видеото.

Редактор: Иван Иванов