Семейството на Димитър Ненчев почива в Сарафово заедно с внук си, но се натъква на измама...
Комисията за защита на потребителите започна проверки по Южното Черноморие. Проверяват се заведения за хранене, развлечения и хотели.
Според откритите до момента нарушения най-често ни мамят с грамажа на храните. Клиенти се оплаквали и от липса на касови бележки и лоша хигиена. Все повече стават и възмутените туристи.
Семейството на Димитър Ненчев почива в Сарафово заедно с внук си. Тийнейджърът избира да се храни в заведение за бързо хранене, където обаче дядо му открива нередности.
Екип на \"Календар\" реши да проверим заведението, което отговаря на описанието на Димитър Ненчев. В него продавач увери, че ценоразпис винаги е имало.
Относно контрола върху грамажа на порциите, той обясни, че се измерва теглото на чинията, поставя се порцията и отново се прави измерване. Друг е въпросът дали ръката, която сипва, е толкова щедра и когато камерата я няма.
За да не се чувстваме ощетени и да ни провалят почивката, най-добре е да бъдем изключително внимателни в кое заведение сядаме да се храним. И ако нещо ни притесни още със самото влизане, нека не си премълчаваме, както обикновено се случва а да си потърсим правата като потребители.