Лентата бе най-предпочитаната прожекция през уикенда

3D продукция за възхода на момчешката група „One Direction” стана най-гледаният филм отвъд океана. Лентата за пътя на 5-мата тийнейджъри към световната слава се оказа най-предпочитаната прожекция за американци и канадци през уикенда.


„One Direction – Това сме ние” събра приходи от 17 милиона долара от продажби на билети в Северна Америка, изпреварвайки доскорошния номер 1 „Икономът”. Експерти коментират, че популярността на британско-ирландската група в Съединените щати е толкова голяма, че дори и филм за бандата може да разчита на успех без да се отличава с кой знае какви достойнства. „Уан Дайрекшън” са продали над 14 милиона сингли и 8 милиона албуми по цял свят.


Звездната кариера на момчетата от групата е поредното доказателство за силата на „X Factor”. Именно участие в британското издание на шоуто изстрелва Найъл, Зейн, Лиам, Хари и Луис към голямата сцена. Само след седмица в ефира на Нова телевизия започва второто издание на българския „X Factor”.