Технически грешки при изпращането на данните на хората създават проблеми

 

Вложителите в КТБ имат вече достъп до гарантираните си влогове. Опасенията за големи опашки не се оправдаха, но технически грешки при изпращането на данните на вложителите от масивите на КТБ към изплащащите банки създават сериозни проблеми.

 

Оказва се, че има сгрешени адреси или данни от личните карти. В тези случаи трябва да се попълни специална декларация до квесторите на КТБ, а те от своя страна в едноседмичен срок да решат всеки казус. Служителите в КТБ не могат автоматично да поправят грешките.

 

Пред централата на КТБ в София днес се изви опашка от чакащи да коригират своите данни. Сред най-разпространените грешки са неточен адрес или сгрешено ЕГН. Има и случаи на сгрешена дата, на която е издадена личната карта на конкретен вложител в банката. Служителите на КТБ обаче могат да обслужват само по двама души едновременно, когато те излязат, влизат следващите двама. В столицата днес имаше и много хора, които бързо и без проблеми успяха да изтеглят парите си и излязоха доволни от банковия клон. 

 

Повече по темата - в следващите емисии на Новините на Нова. 

 

Вашите коментари по темата очакваме и във Фейсбук страницата на Новините на Нова.