Физическата активност обаче не се отразява върху оценките

Тийнейджърите, които прекарват един час допълнително дневно в интернет, пред телевизора или с компютърни игри, се представят по-лошо на изпитите от връстниците си, които имат повече воля, сочи британско изследване, цитирано от БТА.

 

Децата средно прекарват пред екраните по четири часа на ден. Колкото повече време им посвещават допълнително, толкова повече се влошава успехът им

 

Физическата активност обаче не се отразява върху оценките.

 

Учените от Кембриджския университет са наблюдавали повече от 800 деца на възраст 14 и 15 години, за да видят как различни дейности се отразяват на успеха им. Анализът показва, че най-пагубни за резултатите на изпитите са часовете пред телевизора. Съвсем очаквано, учениците, които учат един час повече дневно, получават по-добри оценки.