Темата – в „Георги Георгиев на твоя страна”
Възможно ли е да плащаме два пъти за една и съща услуга на морето? И какви са скритите капани при резервация на лятната ни почивка? Отговорите на тези въпроси потърси Георги Георгиев в рубриката „На твоя страна”.
Оказва се, че при резервиране на хотел онлайн може да платим за него веднъж при заявката за почивка и втори път – на съответното място. Освен това, някои хотелиери принуждават клиентите да доплащат за паркинг, закуска и интернет, например - услуги, за които предварително е обявено, че са част от туристическия ни пакет.
Най-често измамите при резервация през интернет са свързани с подвеждащи снимки, допълнителни плащания и неполучаване на услуги, за които сме платили.
Около 56% от българите използват глобалната мрежа, когато запазват лятната си почивка или проучват информация за хотели. Най-често това са хора в активна възраст – между 22 и 48 години, и живеят в големите градове.
По-рядко използваме услугите на туроператор. А едва 16% от българите правят ранни резервации – от това лято за следващото.
Експерти съветват да резервираме само през проверени сайтове, по възможност - български, за да избегнем потенциални капани и да можем по-лесно да търсим правата си при проблем.
Добре е да знаем, че често от типа резервация зависи и колко точно ще ни струва почивката. Защото онлайн търговците, туроператорите и самите хотелиери могат да дадат различни цени за стаите, които предлагат в един и същи хотел.
Още по темата гледайте във видеото.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.