Кампанията, наречена „Open to Wonder“, включва Венера, облечена в дизайнерски дрехи, правеща си селфита на площад Сан Марко

Италианският художник Сандро Ботичели вероятно никога не си е представял Венера - богинята на любовта, представена в неговите шедьоври от 15-ти век "Раждането на Венера" и "Примавера" - да яде спагети или да носи къси панталони пред римския Колизеум.

Но нова маркетингова кампания на италианското министерство на туризма превърна древното божество във „виртуален инфлуенсър“ – с помощта на изкуствен интелект.

Кампанията, наречена „Open to Wonder“, включва Венера, облечена в модерни дизайнерски дрехи, правеща си селфита на площад Сан Марко, караща колело пред Колизеума и ядяща пица на брега на езерото Комо.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.