Снимка: iStock
Веригата разполага с 15 000 пицарии по цял свят
Пицата е отличителен белег на италианската традиционна кухня и може би най-разпространената храна в света. А кой не обича пица? В Италия се произвеждат около три милиарда пици годишно. Като маркер за успешен производител е едно от най-разпознаваните лога по цял свят- именно това на Domino's. Но защо всъщност марката е толкова разпространена и в България?
Какво се крие зад името на компанията?
Създадена през 1960 г., като малък семеен бизнес в Америка, днес веригата разполага с 15 000 пицарии по цял свят. Разполага се на шест континента, в над осемдесет държави и 5 700 града. Стартирайки с идеята да се добавя по една точка на логото за всеки новооткрит ресторант, скоро става ясно, че тя трябва да бъде оставена, защото марката се разраства с невероятни темпове. Франчайз компанията се появява и на българския пазар през 2010 година и бързо става бранд номер едно в доставките на пици и храна за вкъщи.
С какво се отличават пиците на Domino's и защо е толкова предпочитана марка?
С всичко. Отличават се по много показатели и по очевидни причини са лидер и на българския пазар. Ето някои характерни черти, стоящи зад името на компанията:
-
Вкус
Приготвени по оригинални рецепти в американски стил, пиците се отличават със страхотни вкусови качества. Спецификата при приготвянето на всяка отделна пица, от направата на тестото, през различните комбинации от продукти, до излизането ѝ от пещта и изпращането към клиента, са част от малките тайни на вълшебната им формула за успех. Всяка пица се приготвя за броени секунди, а когато е готова се нарязва и опакова толкова бързо, така че нито за момент да не изстива. Когато достигне до получателя си, да бъде като току що извадена от фурната. Клиентът се наслаждава на вкусна, професионално приготвена пица, която още след първото вкусване става любима.
-
Съставки
Всички използвани продукти са висококачествени, специално подбрани – домати, босилек, бекон, шунка, доматен сос, зеленчуци, маслини и т.н. Най-любимото на всеки – разтягащата се на конци моцарела, която внасят от Уелс, без компромиси в съдържанието и качеството ѝ.
-
Меню
То е изключително разнообразно. Сред пиците фаворити се нареждат знаменитите "Маргарита", "Доминос Специална", "Пеперони Класик", "Шунка Класик", "Мастър Бургер пица". Сред най-новите попълнения са специалните рецепти на шеф Силвена Роу – "Татарско Кюфте" и "Дърпано Телешко". Разполагайки с още много видове пица, от Domino's предлагат редица гарнитури, предястия, пиле, паста, сандвичи, десет вида сосове и напитки за перфектното допълнение на всяко едно хапване. За завършек, прясно изпечен шоколадов десерт и сладолед. Какво по-хубаво!
-
Разнообразие
Освен с над 20 вида пица, марката се отличава с опцията клиентът да направи такава по свой собствен вкус – да избере вида на тестото, съставките, големината и количеството. А когато се колебаете между две различни, от Domino's предлагат и опцията те да бъдат комбинирани върху една основа – половин на половин. Друга иновация в приготвянето, е изборът на вида тесто – предлагат се шест вида: традиционно, италианско, тънко и хрупкаво, с различен пълнеж в коричката.
-
Ресторанти
Пиците се правят в пекарните на Domino's в множество обекти на територията на България – осемнадесет в София, четири в Пловдив, три във Варна и един в Бургас. Клиентите могат да хапнат на място или да поръчат за вкъщи. Имайки близостта на обектите до дома или офиса си, всеки би се изкушил да се довери на Domino's и да си спести готвене или друг вид бърза храна.
-
Поръчка
Всеки може да поръча бързо и лесно, само чрез няколко клика през сайта им, следвайки следните стъпки – избиране на желаното от него меню и оставяне на адрес на получаване и телефон за връзка.
-
Доставка
Един от най-отличителните белези на Domino's, е качеството на доставките. Чрез поръчка, всеки може да "сготви" набързо без никакви усилия. Експресното обслужване на клиенти, възможността за следене на изпълнението на поръчката стъпка по стъпка и бързите доставки до всяка зададена локация, се оценяват подобаващо от клиентите.
-
Обслужване
Хората, които работят в Domino's, са любезни, отзивчиви, коректни, с усет и отношение към детайла.
-
Промоции
На сайта на Domino's постоянно има валидни промоции – отстъпки, като всяка втора пица на половин цена, различни комбинации менюта, семейно комбо, а с по-големите поръчки получавате и талон за безплатен продукт при следваща поръчка, като подарък – за десерт, напитка, хлебче.
-
Иновации
От Domino's България заснемат цял онлайн сериал от десет епизода с участието на Юлиан Вергов и дъщеря му – Алена. В него те попадат в различни ситуации от ежедневието, конфликтът между родител и дете и най-вече – стартирането на нова работа, именно в Domino's. Зрителите могат да разгледат процесите на работа "отвътре" и да се докоснат до атмосферата при приготвянето на много и разнообразни продукти за кратък период от време и доставянето до вратата на клиента.
-
Марката има и собствено приложение, което всеки може да изтегли на телефона си и да поръча удобно от него.
Как клиентите оценяват Domino's?
Като установена любима марка на малчугани и възрастни, лесно решение за бърза вечеря на всички родители, перфектната храна за парти или обяд в офиса, в Domino's оправдават описанията на всичко, което предлагат и защитават известното си име. Множеството от клиентите споделят удоволствието от услугите и вкусната храна и не пропускат да оставят своята положителна оценка в социалните мрежи. Мениджърите в Domino's изключително много оценяват мнението на клиентите. Те следят и отговарят на коментарите или ревютата, изпратени от клиенти, и публикуват обратна връзка, а при проблем правят необходимото обстойно проучване и се грижат за отстраняването му. На сайта им в графа "Свържете се с нас", където всеки може да напише съобщение, което желае да достигне до производителите, и да подобри качеството на предлаганите услуги.
Възможност за кариерно развитие в Domino's
Компанията предлага професионално обучение, конкурентно възнаграждение, гъвкаво работно време и възможности за развитие и израстване. При желание, всеки може да се включи в голямото семейство на Доминос, след подаване на своята лична кандидатура.
Редактор: Маргарита Стоянчева