Това съобщи министърът на туризма Зарица Динкова

Министерството на туризма започва да рекламира в Google, съобщи ресорният министър Зарица Динкова. Ведомството вече има кредитна линия в платформата в размер на 2,5 милиона евро.

По отношение на рекламата на страната Динкова заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел  - България да се наложи като четирисезонна туристическа дестинация.

Туризмът в ЕС във възход, отчетен е рекорден брой нощувки през 2023 г.

Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм.

По отношение на маркетинга и рекламата сред приоритетите са дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети. Предстои България да изпрати туристическо аташе в Румъния, съобщи още министър Динкова.

Редактор: Маргарита Стоянчева