В решаващия двубой тази неделя ще се изправят отборите на "Канзас Сити" и "Сан Франциско Фортинайнърс"

7 милиона долара за 30 секунди ефирно време. Впечатляващата сума е платил всеки рекламодател, който иска негов половин минутен клип да се върти на полувремето на финала на американската Национална футболна лига "Супербоул". Един срещу друг, в решаващия двубой тази неделя ще се изправят отборите на "Канзас Сити" и "Сан Франциско Фортинайнърс".

Посветиха комикс на любимия на Тейлър Суифт (ВИДЕО)

По традиция, всяка година в специалната селекция реклами участват редица знаменитости. Този път сред тях са Лионел Меси, Виктория и Дейвид Бекъм, Дженифър Анистън и Джейсън Момоа. Повече от 115 милиона души гледаха миналогодишния финал, което е своеобразен рекорд за всички времена. 

"Смятам, че 7 милиона долара всъщност е доста добро съотношение цена - стойност на услугата. Може и да ме помислите за напълно луд, когато казвам това. Но кое друго събитие в света е гледано от толкова много хора в един и същи момент и всички говорят за рекламите? Повечето хора плащат пари, за да избегнат рекламите, а тук всички говорят точно за тях - за рекламите по време на почивката на мача", заяви анализаторът Джон Еванс. 

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase.