Те казват, че материализмът и надценените тенденции вече не са на мода

Всички сме виждали мнозина млади, фотогенични хора, които популяризират мода, храни или услуги сред своите многобройни последователи в TikTok и Instagram.

Радослав Кузманов разказва как се роди емблематичният Epic Bath Guy

Сега обаче се появи нова порода - „деинфлуенсъри“ и те казват, че материализмът и надценените тенденции вече не са на мода. Докато потребителите наблюдават разходите си по време на тези инфлационни времена, тази нововъзникваща група потребители на социални медии призовава хората да преценят дали наистина се нуждаят от стоките, които купуват.

Техните послания са прости и ясни: "Тези артикули са прекалено рекламирани, нямате нужда от тях и ето защо". Понякога предлагат други варианти. Те също така говорят за устойчивост и цената на отпадъците, свързани със специфични индустрии, като красота и мода.

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase