За магазин в интернет човек има 110 лева месечно разходи, а за магазин на улицата около 3 500 лева...
Масово магазини се местят от улиците и моловете в интернет. Заради кризата търговците търсят вариант да спестят разходите за наем на помещение или заплата на твърде много персонал. Така те откриват възможностите на виртуалното пространство.
Все по-често продавачите местят продуктите си на виртуални витрини. Строителите на виртуални магазини обясняват този процес с цената, която търговците плащат. За магазин в интернет общо са нужни – 500 лева за изграждането му, 100 лева за реклама и още 100 за поддръжка.
За да се сдобиете с магазин на улицата обаче ще са ви нужни – около 1000 евро за наем всеки месец, още 1500 лева за заплата на персонала пак за месец, както и няколко хиляди за обзавеждане.
В крайна сметка - за магазин в интернет човек има 110 лева месечно разходи, а за магазин на улицата около 3 500 лева
Факт е обаче, че стоката, която избирате онлайн не може да се докосне, да се види отблизо, да се премери. Разчита се изцяло на коректността на търговците – все по-често на същите тези търговци, които познаваме от кварталния магазин.