Общата бройка на твканалите, чийто продажби групата управлява, достига 15

„Нова Броудкастинг Груп” поема рекламните продажби на AXN за България. Така през следващата година медийната група ще бъде търговски партньор и ще отговаря за продажбата на ефирна реклама на AXN у нас. 

 

„Вярваме, че това партньорство ще бъде изключително успешно и за двете страни. Добавяйки бранда AXN към богатото портфолио на „Нова Броудкастинг Груп”, ще предложим на нашите рекламодатели още един висококачествен канал, чрез който да достигат до своите потребители и да отправят към тях своите послания”, коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на „Нова Броудкастинг Груп”. 

 

Към момента Нова Броудкастинг Груп отговаря за продажбите на международната медийна група FOX International Channels (FIC) за България (Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), както и за Discovery Channels (Discovery Channel и TLC), Disney Channel и Cartoon Network. 

 

С присъединяването на AXN, „Нова Броудкастинг Груп” вече представлява шест международни медийни групи. Добавяйки и каналите, които медийната група притежава у нас – Нова ТВ, Диема, Диема Фемили, Кино Нова и Нова Спорт, общата бройка на каналите, чийто продажби групата управлява, достига 15. Част от семейството на „Нова Броудкастинг Груп” е и сп. „Ева”.