Обидно е да съдим хората по прическите и облеклото, смята PR експертът Максим Бехар
След откриването на предизборната кампания заради плакатите си някои от кандидатите веднага станаха обект на подигравки в социалните мрежи.
Сред тях са Антоанета Лазарова, кандидат за кмет на село Гаганица, Борис Евтимов – кандидат-кмет на Бяла Слатина, Стоян Тончев – кандидат-кмет на Поморие и други.
Според PR експерта Максим Бехар става въпрос за до петима души от 42 000 кандидати, което не е дори представителна извадка.
„Смятам, че е леко обидно да съдим за един човек по това как се е облякъл или какви очила е сложил, дали се е обръснал, или не. Той така си ходи на село, ако му сложим вратовръзка и риза, хората няма да го познаят”, коментира Максим Бехар.
„Някой от кандидатите за София, направили ви впечатление?”, запита още експертът. „Идеологиите тотално умряха, няма разлика между ляво и дясно. В безпомощността си да кажат нещо интересно, хората се опитват да изглеждат интересно”, каза още той.
Според PR експерта Соня Колтуклиева основното мото на тази кампания е: „Мачът е свирен”.
„Всичко е ясно, в един отбор играят ГЕРБ, АБВ, ПФ, приятелски мачове с ДПС. Няма тръпка, няма истинска битка, няма интрига”, заяви Колтуклиева.
Целия разговор гледайте във видеото!