Не се изключва нито една версия
На третия ден след пожара във влака София - Бургас, комисия от Министерството на транспорта започва разследване. Не се изключва нито една версия, но засега водещата е за късо съединение в електрическото табло.
СЛЕД ПЛАМЪЦИТЕ ВЪВ ВЛАКА: Какви са причините за пожара?
Разследващите работят по всички версии за инцидента във влака, включително и за умишлен палеж. Огледът на комисията започна от локомитвоното депо, където провериха скоростната лента на локомотива, за да разберат с каква скорост е влязъл влакът в гара Коньово.
Първата задача на експертите от специализираното звено към пожарната е да открият огнищото, откъдето е тръгнал пожарът във влака. Преди това обаче ще се запознаят с цялостната документация за преминалите технически прегледи на вагоните.
Пътниците във влак в България не са защитени според правилата на ЕС
От БДЖ съобщиха, че изгорелите вагони са били ремонтирани преди три години, а на всеки шест месеца им е била извършвана техническа експертиза за електроинсталацията. Днес специалистите не успяха да огледат локомотива, който е теглил композицията, тъй като той не е спрян от движение и няма повреди по него
БДЖ също започва свое вътрешно разследване за пожара.
В следобедните часове за първи път разследващите ще влязат в изгорелите вагони.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.