С нея организаторите се надяват да привлекат туристи в региона

Винена карта рекламира изби от западна и централна Дунавска равнина. С нея организаторите се надяват да привлекат туристи в региона.

„Целта на тази карта е да популяризираме нашия регион. И се събрахме 17 изби от региона и представяме къде сме разположени, какви забележителности има в нашия регион, за да може да позволим на туроператорите и на журналистите да говорят повече за нашия регион и да водят туристи”, обясни Еми Маринова, координатор на инициативата.

В този момент регионът е малко посещаван и виненият туризъм не е много развит.

„Но с тази карта искаме да покажем, че сме готови да посрещаме хора, че виненият сектор е много важен в нашия регион и имаме много неща да покажем и чакаме повече посетители, за да преоткрият региона”, допълни Еми Маринова.

Винената карта е подготвяна пет месеца.

„Много е богат нашият регион и днес представяме резултатът. Тук сме донесли много, много различни вина и представяме 1/5 от България. 13 български и 23 международни сорта, над 100 вина са представени. И точно това е нашето богатство”, коментира още координаторката на инициативата.

Повече гледайте във видеото.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.

Редактор: Вероника Димитрова