Вече над 200 магазина участват в нея

„Има доста голям интерес към кампанията „Достъпно за вас”. Tя тръгна мoже би по-добре от очакваното”, заяви председателят на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата Владимир Иванов в "Интервюто в Новините на NOVA". По думите му, вече над 200 магазина участват в нея.

”Целта е да се повиши конкурентната среда, същевременно да се осигури една потребителска кошница на справедлива стойност”, каза още той. Иванов увери, че клиентите ще намират стоките, които търсят, там, където са свикнали да ги виждат. Според него стикерите и обозначаването на въпросната мярка са достатъчни, за да могат потребителите да се ориентират.

Стартира кампанията „Достъпно за вас”

Що се отнася до съмненията на хората, че по-евтините стоки могат да са с по-ниско качество, Иванов заяви, че споразумението на всеки един от субектите с Министерството на икономиката включва точно този въпрос. По думите му, заместващи и имитиращи продукти в кампанията за по-изгодни основни храни не може да има.

Председателят на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата добави, че участието в кампанията е добро за реномето на търговските вериги. Ето защо той се съмнява някой от магазините да злоупотреби с мярката, но посочи, че все пак това е въпрос на контрол. Според Иванов, „Достъпно за вас” е планирана за около осем месеца, но ако дава добри резултати и направи средата и конкуренцията по-прозрачни, не е изключено тя да се превърне в трайно явление.

Целия разговор гледайте във видеото.