![](https://nstatic.nova.bg/public/pics/nova/article/980x551_1738935335.jpg)
Тази методология е създадена като отговор на предизвикателствата на съвременната епоха
Сърбия, Белград, 30.01.2025 – UM Worldwide, глобална медийна агенционна мрежа на IPG Mediabrands, представи нов, иновативен подход към бранд комуникациите под наименованието „Full Color Media“. Тази методология е създадена като отговор на предизвикателствата на съвременната епоха, позволявайки на брандовете да изпъкнат в свят, доминиран от алгоритмична реклама и нарастващото влияние на изкуствения интелект.
„Full Color Media“ е разработена въз основа на мащабно проучване, проведено в партньорство с академици от Оксфордския университет. Анализът на данни от над 10 000 бранда в продължение на три години показа, че традиционните модели на комуникация и медийно планиране все повече се разминават с реалните нужди на потребителите и марките. Това разкрива необходимостта от нов подход, надграждащ традиционните “funnel” модели и използващ съвременните технологични възможности. Основната цел е да се избегне унифицирането на брандовете, като се осигури автентична връзка с аудиторията и се подчертаят уникалните характеристики и динамика на всеки бранд.
„Full Color Media“ поставя човешката креативност в центъра, използвайки „Brand Patterns“ – моделът на UM за бранд развитие. Той позволява дълбоко разбиране на сложността на марките и предоставя рамка за стратегически смели и отличителни комуникационни решения, водещи до устойчив растеж.
"За нас това представлява революция в начина, по който подхождаме към медиите и изграждането на брандове", заяви Бранислава Цагронов, регионален директор на UM SEE. "С помощта на „Full Color Media“ даваме възможност на марките да разкрият своя пълен цветен спектър и стратегически да използват отличителните си черти. Нашата цел е да откроим пълния потенциал на всеки бранд и чрез персонализиран подход да създаваме кампании, които са едновременно аналитично обосновани и креативно вдъхновяващи."
С тази инициатива UM Worldwide приканва брандовете, партньорите и цялата индустрия да се включат в движението „Против еднообразието“, излизайки от сянката на стандартизацията и отличавайки се в един динамичен и технологично напреднал свят.
За UM
Агенциите на UM в Югоизточна Европа оперират в рамките на Across Media Holding и са част от глобалната медийна агенционна мрежа UM Worldwide, присъстваща в над 100 страни по света. С фокус върху иновациите, стратегическото планиране и анализите, UM помага на брандовете да постигнат дългосрочен растеж чрез интегрирани комуникационни стратегии и най-съвременните технологии.
Редактор: Габриела Винарова