Проектът носи името „КРАЙпът“ и е част от 17-то издание на кампанията „Алкохолът е лош шофьор“

Инсталация за безплатна безалкохолна бира в София насочва вниманието към отговорното шофиране. Проектът носи името „КРАЙпът“ и е част от 17-то издание на кампанията на „Каменица“ АД „Алкохолът е лош шофьор“. Съоръжението се намира на ниво 0 в Sofia Ring Mall и цели да провокира обществения разговор за отговорната консумация на алкохол и безопасното поведение на пътя.

Целта на компанията е чрез силни послания, обединени под мотото „Оправданията не стигат далече“, чрез инсталацията да се противопостави на опасната самоувереност на пияното шофиране, която често води до трагични инциденти на пътя.

Снимка: Кампания

Чрез интеракцията си с „КРАЙпът“ потребителите ще могат да покажат избора, който правят всеки ден – да шофират или не след употреба на алкохол – като натиснат един от двата бутона на инсталацията.

Техният избор ще ги отведе до един от двата резултата – поощрение с безалкохолна „Каменица“ (до изчерпване на количествата, б.р.) за избралите отговорното поведение, а за призналите, че карат пили – храна за размисъл с провокация. Тя идва под формата на специално създаден за кампанията деформиран празен кен, който визуално напомня катастрофирал автомобил. 

Снимка: Кампания

 

Всеки кен от кампанията е брандиран с различни оправдания, които често водачите използват пред себе си и околните, за да си позволят да седнат зад волана след употреба на алкохол: „Пил съм, ама карай“. „Нищо ми няма“, „Ей го къде е.“, „Няма какво да стане“ и др. Колекцията от кенове с оправдания „оживява“ и в дигитална кампания в профилите на „Алкохолът е лош шофьор“ във Facebook и в Instagram.

Тазгодишното издание на "Алкохолът е лош шофьор" се реализира в партньорство с Главна дирекция "Национална полиция" и отдел "Пътна полиция", Български червен кръст Sofia Ring Mall, Съюза на българските автомобилисти, Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата", Българска асоциация на пострадали при катастрофи, OMV, Мегапарк и MOTO-PFOHE.

Снимка: Кампания

Редактор: Ина Григорова
tracking tracking tracking tracking tracking tracking tracking