Мъж се отказва от услугите на \"Топлофикация\", но въпреки това получава сметки за топла вода...

След сигнал на зрители на \"Здравей, България\" екип разказа историята на семейство, което се е отказало от услугите на \"Топлофикация\", но въпреки това  продължава да получава сметки от дружеството.

Вече 6 години Жорж Шайер живее в столичния квартал \"Люлин\". Апартаментът е купен с откачени радиатори, а високите сметки за вода го карат да се откаже изцяло от услугите на \"Топлофикация\".

Затова в началото на 2010 година Жорж подава молба в \"Топлофикация\" и в  топлинно дружество \"Техем\", че иска да спре топлата вода в дома си.

В края на септември тази година обаче с изненада Жорж установява, че на неговата партида продължават да се начисляват сметки за топла вода и до момента има издадени 4 фактури.

За тези начислени суми Жорж търси отговор в \"Техем\", от където признават, че наистина му се начислява потребление и дават абсурдно, според него, обяснение.

След поредния разговор по телефона със служителка на топлинното дружество Жорж разбира, че единственото решение на проблема е просто да заплати дължимото. Така на практика той е длъжник на \"Топлофикация\", въпреки че отдавна не е техен абонат.

Екипът на \"Здравей, България\" потърси за коментар топлинното дружество. От там признаха, че става дума за допусната човешка грешка. Въпреки това обаче Жорж определя цялата ситуация като абсурдна и е категоричен, че ще търси правата си до последно.