В Министерството на транспорта работи телефон, на който всички можем да подаваме сигнали за нарушения...
В Министерството на транспорта работи телефон, на който всички можем да подаваме сигнали за нарушения. Той беше създаден след тежката катастрофа на магистрала \"Тракия\". Работи ли обаче наистина, провери Вероника Димитрова.
Горещият телефон за нередности в транспорта беше открит официално на седми юли миналата година. Представиха го министърът и неговият екип като направиха опит да подадат сигнал.
Осем месеца по-късно открихме проблем - освен, че диспечерът не отговаря на повикванията, пощенската кутия, на която може да бъде подаден сигналът, не работи.
Директорът на ДАИ - Николай Вълков, предположи, че пощенската кутия е пълна и затова сигналът не е бил записан. Той ни убеди, че телефонът работи и че проблемът ще бъде проверен.
От юли миналата година досега са подадени общо 480 сигнала, 164 от тях за нарушения в железопътния транспорт, останалите за автомобилния. Всички 480 сигнала са проверени, като при 131 от тях са констатирани нарушения, а при 38 продължава да се работи. Освен това, след нашата намеса проблемът с пощенската кутия беше отстранен и вече всеки може да подаде сигнал.
Вижте повече за развитието на случая във видеото.