Снимка: БГНЕС
По думите й това е начинът гражданите да получават бърза, адекватна и точна информация по конкретните случаи
В „Топлофикация София” да бъде създадена позицията омбудсман, за това настоява кметът на столицата Йорданка Фандъкова.
„Многобройните проверки констатираха като сериозен недостатък в работата на „Топлофикация София“ отношението и комуникацията с клиентите на дружеството”, се казва в писмото на градоначалника, изпратено до директора на дружеството.
С приближаване на отоплителния сезон, както и заради подготвените нормативни промени кметът Фандъкова настоява дружеството да разработи и представи цялостна концепция за работа с клиентите и установяването на добра и ефективна комуникация между дружеството и неговите абонати.
Според кмета на София мярка в тази посока е създаването на омбудсмани на „Топлофикация София“, които да поемат ролята на медиатори между дружеството и абонатите му. По думите й това е начинът гражданите да получават бърза, адекватна и точна информация по конкретните случаи. Кметът настоява омбудсманът да има изнесени приемни в различните топлофицирани райони на София, като предварително се разработят правилата на работа и обратната връзка.
Фандъкова настоява и да бъде проведена среща между ръководството на столичната „Топлофикация“ и представители на всички фирми за дялово разпределение, които работят на територията на столицата.
„С оглед на наближаващото начало на отоплителния сезон, настоявам конкретните предложения и мерки да бъдат разработени и предоставени в най-кратки срокове и от началото на октомври да бъде организиран графикът на срещи с абонатите на дружеството”, се казва още в писмото на градоначалника.