Снимка: Facebook, The Royal Family
Въпреки крехката си възраст, експерти я определят като модна икона
„Ефектът Шарлот” на едногодишната правнучка на кралица Елизабет Втора и въздействието му върху икономиката на Обединеното Кралство е оценен на 3,2 милиарда британски лири, пише в. "Дейли мейл", цитиран от БТА.
Най-младият представител на кралското семейство духна една свещичка по-рано този месец. Но въпреки крехката си възраст, експерти определят малката принцеса Шарлот като модна икона. Тя бе посочена от сп. "Татлър" като една от най-важните личности във Великобритания, като задмина по този показател своята майка, херцогинята на Кембридж, а дори и кралица Елизабет Втора.
Шарлот е породила със своите тоалети невиждано търсене и продажби на детски дрешки. Още с излизането си от родилното отделение на болницата „Сейнт Мери" до най-новите ѝ снимки, пуснати за рождения ѝ ден, малката принцеса предизвиква бум на продажбите. Според специализираната фирма в брандовите оценки „Бранд файненс", „Ефектът Шарлот" ще донесе приходи от 3,2 милиарда британски лири за местната икономика. Това е значително повече от „търговския" ефект на брат ѝ, принц Джордж, оценен на 2,4 милиарда паунда.