В три телевизионни реклами участва холивудската звезда Бенисио Дел Торо

Heineken® стартира и в България новата си глобална рекламна кампания, наречена „Има повече отвъд звездата“. Тя кани потребителите да открият автентичните истории на продукта, които стоят в основата на емблематичната световна марка.

Кампанията се състои от три телевизионни реклами с участието на холивудската звезда Бенисио Дел Торо, дигитална активация, активности в местата на продажба и PR.

Стартираща в над 40 пазара в света, кампанията се фокусира върху самата бира, богатото наследство на марката и нейния несравним международен обхват. През 142-те години от създаването си, Heineken® се превръща от малка компания в Амстердам в най-международната премиум бира в света. Достъпна е в 192 страни, а семейство Хайнекен все още притежават значителен дял от нея. Докато компанията е растяла, фокусът върху качеството и вкуса не се е отместил, осигурявайки постоянно съвършенство и доволни потребители от Лондон до Лагос и от Сингапур до Сантяго. Това е постигнато, благодарение на майсторството и професинализма на пивоварите в Heineken®.

Старши глобалния директор на Heineken®, казва: „Потребителите искат да знаят все повече за това какво се случва зад сцената във всеки аспект от живота си. Това влияе и при избора им на бира. Heineken® разполага с разнообразие от автентични истории, които подчертават богатото му минало и показват защо популярността му е толкова трайна. Новата ни кампания е създадена, за да ги съживи по иновативен начин, използвайки присъщата ни духовитост.“

Главният пивовар на Heineken® коментира: „Новата кампания показва на потребителите нашето пивоварно наследство и се фокусира върху качествените съставки, които са нужни, за да бъде вкусът на Heineken® еднакво добър в целия свят. От самото начало до сегашния ни световен обхват едно нещо е останало непроменено – оригиналната рецепта на Heineken®. Уменията и професионализмът на нашите главни пивовари е доказателство, че качеството на нашата бира ще остане толкова високо, колкото и през първия ѝ ден.“

MEDIA RELEASE

В основата на кампанията стоят няколко нови телевизионни реклами с участието на Бенисио Дел Торо. В тях той сравнява по забавен начин своя собствен статус на „звезда“ със специфичните истории, които стоят зад легендарната звезда на Heineken®. Новите реклами са създадени от Publicis Worldwide и са заснети на различни места в Барселона. Те ще бъдат разпространени на английски и испански език, заедно с няколко допълнителни кратки клипа за дигитално съдържание.

Телевизионната реклама може да бъде видяна тук:

Телевизионните реклами ще бъдат разпространени на малкия екран и онлайн.

За повече информация за кампанията „Има повече отвъд звездата“, моля посетете www.heineken.com.

* Платена публикация