Тя се срещна с българския представител в конкурса Виктория Георгиева

Чрез конкурси като „Евровизия” можем да достигнем до младата аудитория, която целево искаме да привличаме за пътувания в България. Това посочи вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на среща с Виктория Георгиева, която ще представи страната ни в предстоящото издание на събитието.

Министър Николова участва в дискусия за туризма в условията на COVID-19

„Благодарение на нейното участие имаме възможност да популяризираме както талантите у нас, така и разнообразните природни и културно-исторически богатства”, коментира министър Николова. По думите ѝ подобни международно утвърдени конкурси са добра платформа за маркетинг на България като бранд и туристическа дестинация.

„Аз и екипът в Министерството на туризма търсим все по-иновативни дейности за привличане на повече чуждестранни посетители, които да отговарят на днешната реалност и променящите се навици на туристите”, каза вицепремиерът.

Николова: България ще продължи да бъде водеща дестинация за румънските граждани

Николова подчерта, че конкурсът би могъл да бъде още една инициатива, чрез която да се отправи послание към публиката, че България е сигурна и здравословна дестинация за пътувания, дори по време на пандемия.

Организаторите на конкурса информираха, че надпреварата има публика в цял свят, като финалът се гледа от повече от 200 млн. зрители в 42 държави. Те посочиха, че според анализите България е фаворит за победа, което ще е възможност да се насочи вниманието към страната и тя да се позиционира като привлекателна туристическа дестинация.

Николова обсъди мерките срещу COVID-19 в туризма с КРИБ и БХРА

Министър Николова увери, че всяко начинание, което би имало положително влияние за работата и напредъка на отрасъла, може да разчита на подкрепа както от нея, така и от Министерството на туризма.

За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК или iOS (Apple) ТУК.