Инициаторите целят да покажат на младите, че е готино да си жив и здрав

„Не бъди ръб и не карай пил! Карането в нетрезво състояние е тъпо и опасно!”. Нова кампания, която цели да покаже на младите хора, че е готино да си жив и здрав, за да можеш да се забавляваш дълги години. Инициатор е Михаил Дурчев, собственик на пивоварна.

„Идеята дойде органично. Наскоро отворихме бар към пивоварната в центъра на София. И на 1 юли един господин се удари с луксозния си електрически автомобил в бара и избяга от местопроизшествието. Уцелил е точно ръба на бара”, разказа в предаването „Социална мрежа” Михаил Дурчев. Именно от там идва идеята за „Не бъди ръб”.

МВР хвана 11 дрогирани и 40 пияни шофьори само за ден

„Посланието ни е, че не е готино да караш пил”, казва Михаил. „Ние сме производител на алкохол. За нас е важно хората да знаят, че алкохола трябва да се консумира отговорно”, каза Михаил Дурчев.„Целта ни не е да сме поредните, които гневно размахват пръст. Щом за един месец имаме толкова много случаи на хора, които карат пияни и под въздействието на наркотици, очевидно като общество трябва да започнем да говорим повече”, смята Дурчев.

Той организира тематични събития. И са надява и други заведения да се присъединят към инициативата.

Повече гледайте във видеото. 

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.

Редактор: Ина Григорова