Нужна е гъвкавост за финансиране и за използване на тип автобуси, обясни Богданов
„Градският транспорт е на загуба, няма печеливш градски транспорт в нито един град. Добър пример е София, където изцяло се изпълнява от общинска фирма и те могат да си позволят да налеят пари. В другите градове сме частни фирми, преливаме от единия джоб в другия. Справяме се. Сега върви добре автобусната линия от републиканската транспортна схема, случайния превоз… Живеем за момента”.
Това заяви Марио Богданов, управител на една от фирмите за градски транспорт в предаването "Твоят ден" по NOVA NEWS.
Поръчката е подписана на цена 1,10 лв. за метан, сега е 3,20-3,80 лева, обясни транспортният директор.
Повод за думите му е поскъпването на цената на метана изправя „до стената” фирмите на градския транспорт в Благоевград. Цената на билетчето веднъж бе увеличена, сега се търсят други варианти.
Според него е нужна гъвкавост и преминаването от метан на дизел и обратно.