Международната академия на надеждата (IHOPE) в Ню Йорк разработва тези иновации

Терапевтът Джеси Саймън от Международната академия на надеждата (IHOPE) в Ню Йорк модифицира играчки, за да ги направи достъпни за ученици с мозъчни травми. Той добавя сензори и прекъсвачи, които улесняват управлението на играчките, като например малко прасенце на батерии, което може да се контролира с махване на ръка, разказва Voice of America.

Как да разпознаем признаците на аутизъм и нарушения в развитието при децата

Учениците в IHOPE често имат ограничен контрол върху движенията си и трудно използват стандартни играчки. Саймън преработва механизмите им, за да могат те да ги управляват по-лесно. Например, заменя малки превключватели с по-достъпни бутони или добавя гумени ръкохватки към колички, за да улесни захващането.

Каква подкрепа се оказва на децата с увреден слух у нас?

Училището получава дарения от стандартни играчки, които почти винаги се модифицират, за да бъдат по-достъпни. Тези технологии дават на децата усещане за контрол и участие, като им позволяват да играят и общуват по нови начини. По този начин, въпреки неврологичните и физически увреждания, те могат да правят неща, които преди не са били в състояние.

С помоща на IHOPE децата превръщат играта не само в забавление, но и в източник на увереност и радост, разказва VOA.

Редактор: Цветина Петрова
Източник: Voice of America