Грешката вече е поправена

Почти 200 000 лева е струвало създаването на видеоклипа с орязаната карта на България, с който страната ни се рекламира зад граница. Автор е британска фирма. 

 

Директорът на Агенцията за инвестиции, която е поръчала клипа, коментира, че над 100 души са гледали продукта и не са забелязали липсата на част от Югозападна България.

 

 Без Петрич и Сандански България попадна в световните медии като CNBC, Bloomberg CNN.

 

„Това е един кадър от 30 секунден клип. Той наистина беше гледан от някои от водещите икономически експерти у нас, които се занимават с маркетинг, с ПР - единственото ми обяснение е, че кадърът се е сменял бързо”, коментира Борислав Стефанов, директор АИБ. 

 

Студиото в Лондон, което е подготвило рекламата, вече е поправило грешката. 

 

Макар и след този гаф Стефанов е категоричен, че на страната ни й трябва реклама извън границите, за да има поне малък шанс чуждите инвестиции у нас да се върнат на нивото от преди кризата. 

 

Стефанов допълни, че за него не би било проблем и лично да понесе отговорността за гафа.