Грешката вече е поправена
Почти 200 000 лева е струвало създаването на видеоклипа с орязаната карта на България, с който страната ни се рекламира зад граница. Автор е британска фирма.
Директорът на Агенцията за инвестиции, която е поръчала клипа, коментира, че над 100 души са гледали продукта и не са забелязали липсата на част от Югозападна България.
Без Петрич и Сандански България попадна в световните медии като CNBC, Bloomberg CNN.
„Това е един кадър от 30 секунден клип. Той наистина беше гледан от някои от водещите икономически експерти у нас, които се занимават с маркетинг, с ПР - единственото ми обяснение е, че кадърът се е сменял бързо”, коментира Борислав Стефанов, директор АИБ.
Студиото в Лондон, което е подготвило рекламата, вече е поправило грешката.
Макар и след този гаф Стефанов е категоричен, че на страната ни й трябва реклама извън границите, за да има поне малък шанс чуждите инвестиции у нас да се върнат на нивото от преди кризата.
Стефанов допълни, че за него не би било проблем и лично да понесе отговорността за гафа.