При отказан достъп на борда превозвачът трябва да ни предложи нов маршрут

До 1220 евро може да стигне обезщетението, което авиокомпания трябва да ни изплати в случай на закъснял, загубен или повреден багаж. Това стана ясно при старта на информационна кампания за правата ни като пътници. 

 

При отказан достъп на борда превозвачът трябва да ни предложи нов маршрут или пълно възстановяване на стойността на билета. 

 

Същото важи и ако полетът  закъснее. В такава ситуация пътниците трябва да получат телефонно обаждане, напитка, храна и нощувка в хотел. 

 

При голямо закъснение авиокомпанията трябва да ни възстанови стойността на билета, както и да плати обратния полет до мястото, откъдето сме тръгнали.

 

Целият репортаж вижте във видеото.