Аварийната лента винаги е във вода, а през зимата тя става на лед, изтъкна Йонко Иванов

 

 

"В тунела "Витиня" не за пръв път стават инциденти. През зимата там отново ще има проблеми". Това заяви за "Здравей, България" Йонко Иванов от Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка. 

Още по темата

 

"Аварийната лента винаги е във вода, а през зимата тя става на лед. От стените в тунела се стича вода, която отива и в другото платно. В тази зона с износени гуми и малко по-висока скорост тръгвате с вратите напред. Осветлението там е най-лошо от това на всички останали тунели", посочи той. 

 

Според него нищо не пречи скоростта за влизане в тунела да бъде намалена на 30-40 км/ч, а на влизане и излизане от тунела да бъдат поставени камери. 

 

"Господата с костюмите в парламента, ако не разбират от тази работа, да си наемат хора, които могат да я свършат", допълни Иванов.