Криза в транспортния сектор
Криза за кадри в транспортния бранш. Бизнесът търси да наема все повече шoфьори, заплатите варират между 1800-2000 евро, но въпреки това кандидати лиспват.
Защо шофьори и превозвачи организират мирен протест край границата?


Това е най-големият проблем в сектора, посочва изпълнителният директор на на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев. Според него причините за недостига на служители се крият в липсата на желание у младите хора да работят в сектора и в това, че е спряло обучението на шофьори в средните училища.
Бунт на "Дунав мост 2": Десетки камиони затвориха границата
"Заплатите са почти същите като на френските и германските шофьори", посочи той за "Здравей, България", като в същото време призна, че професията наистина е тежка.
Кой отказва да получава 3 000 лева на месец. Какви са причините за липсата на работна ръка? Гледайте във видеото отговорите на представители на транспортни фирми от Пловдив.
АКЦИЯ НА ДАИ: Масови проверки на шофьори на автобуси и камиони
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.