"Новите виртуални реалности са възможност за индивидуално образование", каза председателят на Комисията по образование в НС

„Законът за училището и предучилището мина на първо четене. Докато вървяха дебатите в НС един колега зададе въпроса изяде ли мишката книжката. Истината е, че мишката вече е книжка и  е на рафта на образованието. Да, тя е по-различна, но е там. Нейните читатели могат да достигнат до нея, ако тя бъде препоръчана". Това обясни председателят на Комисията по образование в НС Милена Дамянова.

СНИМКИ ВИЖТЕ ТУК

„Успехът е не на дигиталното обучение, а на децата, на родителите, на учителите, които влязоха в дигиталната класна стая. Дигиталното обучение не е край на социалната комуникация. То е възможност да направим моделите на образование по-различни", поясни тя. И добави, че новите виртуални реалности са възможност за индивидуално образование, което да позволява на учениците да се развиват.

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.

Редактор: Габриела Винарова