Иновации и трансформации отговарят на потребителско търсене, насочено към по-здравословно хранене
Списание "Мениджър" организира събитие "Отговорни производители".
Участие взеха представители на бизнеса и браншови организации, които работят за това храната да бъде оползотворявана. Една от основните цели на форума е промяната в потребителското мислене.
Пред репортера на "Социална мрежа" Десислава Жаблянова директорът на "Храни свеж асортимент" и прокурист в Kaufland България Васил Василев заяви, че винаги са имали добра връзка с българските производители, но новото от изминалата година е оказваната маркетингова подкрепа, отделянето на специално място в магазините, както и поставяне на специално лого.
Той сподели, че е развита изцяло национална марка, наречена "Брей", която към момента има 88% познаваемост и в нея влизат 100 продукта, които са изцяло български и традиционни.
Васил Василев информира, че се отчита стремежът на потребителите към все по-качествени продукти, както и търсенето на информация за самите стоки и тяхното съдържание, което поражда и все по-целенасоченото развитие на биосектора, на храните с растителен и вегански характер.
Вижте повече във видеото.