В какъв срок имаме право на рекламация

Ако искаме да върнем или да заменим закупена стока от онлайн или от физически магазин, задължителното условие е да пазим касовата бележка.

„Има различни групи стоки, които не могат да бъдат върнати по хигиенни съображения, например бельо или козметика, която е била разпечатана”, обясни Габриела Руменова от  „Ние, потребителите”.

По закон, търговецът е длъжен да ни уведоми предварително, че това, което си купуваме, не може да бъде върнато.

„Информацията трябва да бъде в общите условия”, коментира още Габриела Руменова.

Купувачът има право да върне стока, купена от онлайн магазин в 14-дневен дневен срок.

„Ако обаче се окаже, че има някакъв проблем със стоката, тогава вече законът ни дава право на рекламация до 2 години. Това е валидно и за търговската мрежа, и за електронните магазини”, уточни още Габриела Руменова.

Повече гледайте във видеото.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.

 

 

Редактор: Вероника Димитрова