Снимка: istock
В какъв срок имаме право на рекламация
Ако искаме да върнем или да заменим закупена стока от онлайн или от физически магазин, задължителното условие е да пазим касовата бележка.
„Има различни групи стоки, които не могат да бъдат върнати по хигиенни съображения, например бельо или козметика, която е била разпечатана”, обясни Габриела Руменова от „Ние, потребителите”.
По закон, търговецът е длъжен да ни уведоми предварително, че това, което си купуваме, не може да бъде върнато.
„Информацията трябва да бъде в общите условия”, коментира още Габриела Руменова.
Купувачът има право да върне стока, купена от онлайн магазин в 14-дневен дневен срок.
„Ако обаче се окаже, че има някакъв проблем със стоката, тогава вече законът ни дава право на рекламация до 2 години. Това е валидно и за търговската мрежа, и за електронните магазини”, уточни още Габриела Руменова.
Повече гледайте във видеото.
Новините на NOVA - вече в Instagram, Twitter, Telegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.
Редактор: Вероника Димитрова