Разширяването на магистрала „Тракия“ от София до разклона за магистрала „Марица“ е наложително, смята зам.-министърът

Близо 8000 километра от републиканската пътна мрежа са в аварийно или предаварийно състояние. Трябва да продължим започнатите инфраструктурни обекти – доизграждането на автомагистрала „Хемус“, пътя Видин – Ботевград и да започнем нови обекти, които не търпят отлагане. Надявам се да бъдем финансирани от бюджета. Ние сме и министерството на българските общини, които без наша помощ не биха се справили с бюджета. Това каза заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Шушков за БНР. 

Иван Шишков: Липсва асфалт на още няколко отсечки, започва разследване

"В постоянен диалог сме с Министерство на финансите, изказахме съображенията си. В обсъждането на бюджета в Народното събрание могат да се дадат и нови предложения, но се надяваме предложението на Министерство на финансите в частта за пътно строителство да бъде подкрепено от народните представители", допълни той.

Разширяването на магистрала „Тракия“ от София до разклона за магистрала „Марица“ е наложително, но първо трябва да се направят предпроектни проучвания и проектиране. Няма да спрем да търсим средства и от европейските фондове, каза още заместник-министърът.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.

Редактор: Цветина Петкова
Източник: Валерия Димитрова/БТА