Кампанията "100-те изгряващи звезди 2023" проучава нагласите им

Поколението Z търси автономност, независимост и гъвкавост. Младежите от 12г. до 25г. искат да могат да работят от всяка точка на света, без никакви ограничения.

„Тук е важно да вметнем, че това, че са толкова гъвкави, не означава, че продуктивността им е ниска, а напротив. Биха могли да бъдат много продуктивни, ако им се даде възможност за изява.Ние се фокусираме върху тези, които вече могат да работят. Фокусът ни е върху младежите от 16г. до 25г.”, обясни Андрей Илиев, трейнър по когнитивни умения и лична ефективност.

В кариерно отношение младежите от поколението Z търсят работа, която да им дава смисъл и им носи удовлетворение. Кампанията „100-те изгряващи звезди ” е насочена именно към тях.

„Проучването ще покаже какво е тяхното идеално работно място, какви са техните нужди и нагласи. Ако работодателите искат да имат представители на поколението Z в екипите им и да ги задържат, е необходимо да си променят отношението, да ги познават по-добре и те да споделят тяхната организационна култура и да се види дали има съвпадение”, допълни Андрей Илиев.

Резултатите от проучването ще станат ясни на 24 юни. Кампанията „100-те изгряващи звезди ”ще помогне за кариерен старт със 100 стипендии на обща стойност от 100 000лв.

Повече гледайте във видеото.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.

Редактор: Вероника Димитрова