Снимка: iStock
Коментар на Антоан Атанасов
Какви са капаните и клопките, заложени в рекламите на търговските компании, по време на кампанията Черен петък през ноември коментира Антоан Атанасов от "Активни потребители" в студиото на "Твоят ден" по NOVA NEWS.
"Първото нещо, което трябва да гледаме винаги, е цената, а не процентите, които ни дават, защото там е уловката. Трябва да гледаме дали тези големи проценти, които ни дават, реално отговарят на цената. Да кажем един панталон струва 50 лева, те са го намалили на 25, но ние отиваме в магазина, решаваме да си отворим телефона и виждаме, че всъщност този панталон го продават за 20 лева някъде онлайн. По този начин едни 5 лева отиват на вятра", каза Атанасов.
КЗП със съвети преди Черния петък
"Един от съветите, които даваме винаги на хората, е да си направят списък с желания и да следят тези продукти. Така могат да преценят дали реално тази остъпка, която ни дават в магазина, е истинска", каза още той.
Още полезни съвети вижте във видеото.
Редактор: Мира Мирчева