"Подобни случаи са ежедневие", твърди Георги Ерменков

Как се охраняват търговските центрове и какви са правомощията на служителите? Темата в ефира на „Здравей, България” коментира Георги Ерменков - бивш мениджър по сигурността в мола, в който преди дни се разиграха сцени на насилие с участивето на тийнейджъри.

„Този случай не е изключение. Подобни инциденти, побоища, грабежи и кражби са ежедневие - в този мол, а и не само в него. Бил съм почти две години служител на охранителната фирма в търговския център и подобни неща съм виждал постоянно. Не се е случвало да задържаме хора. Когато има проблеми, викаме полицията и тя извършва задържането. Викаме и СОТ за съдействие. Имали сме тежки ситуации с родители. Получавал съм заплахи”, заяви Ерменков.

По думите му той е разпознал младежите, които видял на записите от мястото на побоя. „Тези посетители са редовни. Познати са ми лицата им. Създавали са проблеми и преди”, подчерта той.

Ексклузивни кадри на агресията в столичен мол (ВИДЕО)

Ерменков определи действията на охраната в мола в момента на нападението като „трагични”. „Служителят, който се вижда на кадрите да държи шише, има проблем с алкохола. Когато работехме заедно, съм му правил устни забележки няколко пъти. Накрая за наказание го преместих на друг обект”, обясни той. И допълни: „Обикновено на смяна има двама - трима души от охраната. Във фирмата има недостиг на кадри”, каза още Ерменков.

Целия разговор гледайте във видеото. 

Редактор: Станимира Шикова