На тези, които не са заминали ще се връщат пари само, докато не се изчерпи сумата в полицата...
Нашият екип вече получи сигнали за проблеми с наши сънародници в Гърция и Турция, които са клиенти на \"Алма Тур\". Някои от тях губят още от днес възможността да останат в хотелите, в които са настанени. У нас - десетки българи пристигаха в офисите на дружеството, за да търсят парите си.
До тази сутрин, Нели и майка й с нетърпение очаквали събота, когато трябвало да летят за Анталия. Платили наведнъж цялата сума за екскурзията, които преди това теглили като заем от банката.
Усъмнила се, че има проблем още в началото на седмицата, защото от фирмата така и не и изпратили номер на полета, с който е трябвало да летят за Турция. Въпреки, че всеки ден звънила в офисите на фирмата, отговорът и днес бил един и същ.
Че всъщност има проблем и то голям, разбрала случайно от свой приятел, който също трябвало да пътува. Чак тогава официално й пратили съобщение със следното съдържание:
\"От името на целия екип на \"Алма Тур\" благодарим за 20-годишното доверие, което ни гласувахте и което именно в този момент не можем да защитим.\"
След като отиде в офиса на \"Алма Тур\", Нели разбра, че трябва да търси парите си от застраховател. Туроператорът, обаче така и не прие днес заявлението й.
Нашите въпроси останаха без отговор. От застрахователната фирма все пак разбрахме, че българите, които в момента почиват в Кипър и Анталия ще могат да се върнат в събота. Застрахователят вече е платил самолета. На останалите, които така и не са заминали, ще се връщат пари само, докато се изчерпи сумата в полицата, която е на стойност 200 хиляди лева.
Ако не са сред първите, варианта за Нели и майка й е да търсят парите си по съдебен път от \"Алма Тур\".