Обемите на търговия и похарчените пари не са намалели

По-малко от седмица остава до така наречения "Черен" петък.  Денят на намаленията. Заради COVID-19 кампаниите започнаха по-рано и основно в интернет.  Само преди няколко години, "Чернияt" петък изглеждаше така. В Съединените щати понякога се стигаше до бой, за да се доберат клиентите до евтината стока.

Днес, "Черният" петък изглежда така. Обемите на търговия и похарчените пари не са намалели. Просто хората пазаруват по интернет.

„НА ТВОЯ СТРАНА”: Правилата за пазаруване по време на Черния петък тази година

"Черният петък определено не е мъртъв. Само се променя", твърди експерт.

Пазаруването в мрежата има редица предимства. Не само, че не се чака на опашка и се избягват големите тълпи, но клиентите са способни да посетят десетки магазини и да сравнят стоката и цените

"Освен това магазините предлагат намаления специално за стоките, купени по интернет", допълват специалистите.

"Алибаба" с рекордни продажби

През 2020-та, пазаруването онлайн има още един положителен аспект - избягва се потенциално опасния контакт с другите клиенти, които може да са носители на коронавируса.

А за една група хора, новата мода не е добра новина. Работниците в огромните складове на онлайн търговците чакат допълнителни натоварвания по време на такива кампании. За куриерите, които доставят стоката "Черния" петък значи повече работа, но и повече приходи.

За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК или iOS (Apple) ТУК.

Редактор: Станимира Шикова